Останнє оголошення

"Телефон довіри"

У п'ятницю, 15 червня, за тел.: 5-31-61 з 9.00 до 10.00 год. працюватиме «Телефон довіри» районної державної адміністрації. На усі ваші запитання відповість начальник відділу освіти райдержадміністрації Олександр Анатолійович Антипчук.

Останній анонс

АНОНС ПОДІЙ 25.06.2018 - 01.07.2018

Анонс подій Новоград-Волинської районної державної адміністрації з 25 червня по 01 липня 2018 року

Детальніше...
Друк

Зустріч голови райдержадміністрації із родинами загиблих

.

14 жовтня, у світлий день Покрови Пречистої Богородиці, відзначається в Україні День козацтва та День Захисника України.

У 2014 року під гаслом — «Сила нескорених» українці вперше відзначали свято Дня захисника України. Силу нескорених щоденно демонстрували і демонструють українські воїни. Саме вони – сильні духом захищають територіальну цілісність нашої держави, ведуть виснажливу боротьбу, обороняючи кордони рідної країни, часто, на жаль, ціною власного життя. Тому завжди цього дня першими згадуватимемо і вшановуватимемо тих, хто, жертвуючи собою, почав будувати новий день нової історії.
11 жовтня голова райдержадміністрації В.В.Михнюк у своєму кабінеті мав зустріч з родинами шести воїнів Новоград-Волинського району, що віддали своє життя за незалежність та територіальну цілісність України.
Ці родини нині проживають у місті Новоград-Волинський, однак керівництво району завжди готове їх вислухати і надати посильну допомогу. Отож, під час зустрічі, де були присутні заступник начальника управління праці та соціального захисту населення О.О. Морозова та начальник відділу культури райдержадміністрації Л.М. Бобровська, було враховано усі питання, що наразі турбують вдів та матерів загиблих хлопців.
Поспілкувавшись із запрошеними, Володимир Володимирович висловив слова вдячності за синів та чоловіків, привітав зі святом, що наближається, побажав здоров'я, терпіння і витримки та вручив невеликі подарунки.
Керівництвом райдержадміністрації упродовж тижня заплановані зустрічі з родинами загиблих, що проживають на території району.